Site Yükleniyor
Lütfen Bekleyiniz
.
BankPozitif Logo
Şifre İşlemleri

Sıkça Sorulan Sorular

Bilgi almak istediğiniz konuyla ilgili kutucuğa tıklayarak sıkça sorulan soruları görebilirsiniz.




İnternet sitenize güvenebilir miyim?
BankPozitif, sermaye büyüklüğü ve uluslararası kredi derecelendirme notlarına göre mali açıdan Türkiye’deki en güçlü bankalardan biridir. Bankamız hakkında detaylı bilgiye Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu BDDK ile türkiye bankalar birliği TBB’nin internet sitelerinden ulaşabilirsiniz.

BankPozitif olarak müşterilerimizin güvenlik konusundaki hassasiyetine önem vermekte ve bu konu üzerine önemle eğilmekteyiz. İnternet sitemizde, teknolojik olarak en üst seviye güvenlik standartları sağlayan SSL güvenliği bulunmaktadır. BDDK düzenlemeleri ve Bankacılık Kanunu gereği, bankamızın internet sitesinde paylaştığınız tüm kişisel bilgilerin güvenliği sağlanmaktadır. İnternet sitemizin güvenilirliği, bağımsız denetim kurumları ve BDDK tarafından denetlenmektedir
BankPozitif İnternet Bankacılığı Şifrem yok/unuttum?
İnternet Bankacılığı şifrenizi veya kullanıcı adınızı unuttuysanız www.bankpozitif.com.tr üzerinden Şifre İşlemleri/Şifre Almak istiyorum – Şifremi Unuttum menülerini takip ederek kullanıcı adınızın ve şifrenizin cep telefonunuza SMS olarak gelmesini sağlayabilirsiniz.

Kullanıcı adı ve Şifre almak için başvururken Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzu yanınızda bulundurunuz. Bilgileriniz SMS mesajı olarak bu telefona gönderilecektir. Kredi kullandığınız dönem sonrasında Bankamızda kayıtlı mobil telefon numaranız değişti ise, müşteri temsilcimizin sizi araması gerekmektedir. Cep telefonu değişikliği talebinizi mesajmerkezi@bankpozitif.com.tr adresine e-posta olarak gönderebilirsiniz. Bankamızda kayıtlı telefon numaranız tarafımızca güncellendikten sonra, işlemlerinize devam edebilirsiniz.
Kullanıcı Adım nedir?
Krediniz ve hesaplarınız ile ilgili tüm bilgilere ulaşabilmek için www.bankpozitif.com.tr üzerinden Şifre İşlemleri/Şifre Almak istiyorum menülerini takip ederek internet şifrenizi ve kullanıcı adınızı oluşturabilir; hesabınız ile ilgili tüm işlemleri gerçekleştirebilir ve hesap ekstrenize ulaşabilirsiniz.

Şifre almak için başvururken Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzu yanınızda bulundurunuz. Şifreniz SMS mesajı olarak bu telefona gönderilecektir.
Nasıl Şifre alacağım?
Krediniz ve hesaplarınız ile ilgili tüm bilgilere ulaşabilmek için www.bankpozitif.com.tr üzerinden Şifre İşlemleri /Şifre Almak istiyorum menülerini takip ederek internet şifrenizi oluşturabilir; hesabınız ile ilgili tüm işlemleri gerçekleştirebilir ve hesap ekstrenize ulaşabilirsiniz.

Şifre almak için başvururken Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzu yanınızda bulundurunuz. Şifreniz SMS mesajı olarak bu telefona gönderilecektir.
Şifremi unuttum
İnternet Bankacılığı şifrenizi veya kullanıcı adınızı unuttuysanız www.bankpozitif.com.tr üzerinden Şifre İşlemleri/Şifre Almak istiyorum – Şifremi Unuttum menülerini takip ederek kullanıcı adınızın ve şifrenizin cep telefonunuza SMS olarak gelmesini sağlayabilirsiniz.

Kullanıcı adı ve Şifre almak için başvururken Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzu yanınızda bulundurunuz. Bilgileriniz SMS mesajı olarak bu telefona gönderilecektir. Kredi kullandığınız dönem sonrasında Bankamızda kayıtlı mobil telefon numaranız değişti ise, müşteri temsilcimizin sizi araması gerekmektedir. Cep telefonu değişikliği talebinizi mesajmerkezi@bankpozitif.com.tr adresine e-posta olarak gönderebilirsiniz. Bankamızda kayıtlı telefon numaranız tarafımızca güncellendikten sonra, işlemlerinize devam edebilirsiniz.
Şifrem bloke oldu, şimdi ne yapacağım?
Kilitli şifrenizi kolayca açabilmek için www.bankpozitif.com.tr adresinden Şifre İşlemleri menüsünü takip ederek Kullanıcı Adınızın ve Şifrenizin cep telefonunuza SMS olarak gelmesini sağlayabilirsiniz. Kullanıcı Adı, Şifre almak için başvururken bankamızda kayıtlı cep telefonunuzu yanınızda bulundurunuz. Şifre için gerekli bilgiler SMS mesajı olarak bu telefona gönderilecektir.

Kredi kullandığınız dönem sonrasında Bankamızda kayıtlı mobil telefon numaranız değişti ise, müşteri temsilcimizin sizi araması gerekmektedir. Cep telefonu değişikliği talebinizi mesajmerkezi@bankpozitif.com.tr adresine e-posta olarak gönderebilirsiniz. Bankamızda kayıtlı telefon numaranız tarafımızca güncellendikten sonra, işlemlerinize devam edebilirsiniz.
Yeni Şifre Almak İstiyorum Ama Güvenlik Sorumun Yanıtını Unuttum/Yeni Soru oluşturmak İstiyorum
İnternet bankacılığımızda “yeni şifre alım” işlemlerinde mutlaka güvenlik sorununuzun yanıtının bulunması gerekmektedir. Yeni şifre almak için . www.bankpozitif.com.tr adresinde yer alan “şifre işlemleri” menüsüne giriniz. Ardından TC Kimlik numaranızı ve Bankamızda kayıtlı olan cep telefon numaranızı girmelisiniz. Devam tuşuna basarak bir sonraki sayfaya ilerleyiniz.

Telefonunuza gelen şifreyi girdikten sonra Güvenlik Sorunuzu daha önce oluşturduysanız daha önce verdiğiniz yanıt ile ( kelimeler arasında boşluk olmamalı ve büyük harfler ile yazılmalıdır) giriş yapın.

Bilmiyorsanız öncelikle güvenlik sorunuzu oluşturmak için “Güvenlik Sorumu Gönder” butonuna basarak bankamızda kayıtlı e-posta adresinize gelen e-postada yer alan linke tıklayınız. Yeni gelen sayfada “Güvenlik Sorusu Oluşturma” adımlarını takip ediniz. Güvenlik sorunuzu yönergede belirtildiği gibi mutlaka kelimeler arasında boşluk olmadan ve büyük harfler ile yazmalısınız. Ardından “Güvenlik sorunuz oluşturulmuştur. Şifre İşlemleri menüsünden şifrenizi oluşturabilirsiniz.” yanıtını aldığınızda güvenlik sorunuz oluşturulmuş olacaktır. Bu sorunun yanıtını mutlaka güvenlik bir şekilde muhafaza ediniz.

İlgili yanıt bundan sonra internet bankacılığımızı kullanırken şifreniniz unuttuğunuzda yeni şifre alımı için kullanılacaktır. Güvenlik sorunuzun tarafınızca oluşturulmuş yanıtını kullanarak yeni şifre alım işleminizi tamamlayabilirsiniz.
Ürün ve Hizmetler Sözleşme ve Formlar Engelsiz Bankacılık Güvenlik
Site YükleniyorYükleniyor...
Masaüstü Görünüm İçin Tıklayın Mobile Görünüm İçin Tıklayın