Site Yükleniyor
Lütfen Bekleyiniz
.
BankPozitif Logo
Şifre İşlemleri

İşlem Rehberi

Kredimi Nasıl Alırım?

Adrese Teslim İhtiyaç Kredisi başvurunuzu internet üzerinden yaptığınızda krediniz otomatik olarak değerlendirilir ve başvurunuzun kesin sonucunu anında öğrenebilirsiniz. Kredinizin onaylanması durumunda, kredi belgelerinize yine internet üzerinden onay vererek sizi hangi adreste ve saatte ziyaret etmemizi istediğinizi bize iletirsiniz. Bankamız sizi istediğiniz tarihte ziyaret eder, kredi belgenize imzanızı alır ve kredinizi başvurunuzda belirttiğiniz başka bir bankadaki hesabınıza gönderir.

1. Başvurumu Yaptım Anında Kredim Onaylanı 2. Ödeme Planı Seçip Paranın yatacağı Hesabı Belirlerim 3. Aşama- İmza İçin Önceden Belirlediğim Adrese Kadar Gelirler 4. Belirlediğim Hesaba Kredim Yatar

Başvurumda Nasıl Değişiklik Yapabilirim?

Başvurunuzun tamamlanmasının ardından tarafınıza başvuru özet bilgileri e-posta yolu ile iletilecektir. Eğer bu bilgilerde değişiklik yapmak isterseniz veya başvurunuzu iptal etmek isterseniz bu link üzerinden TC Kimlik Numaranızı ve Telefonunuza Gelen Şifreyi girerek başvurunuza ulaşabilir ve değişiklik yapabilirsiniz.

Sözleşmelerime Nasıl Ulaşabilirim?

Kredinizi kullanmanızın ardından onay verdiğiniz kredi belgeleriniz ve sözleşmeleriniz e-posta adresinize elektronik imzalı olarak gönderilecektir ve bu sözleşmeler Bankamızca 10 yıl süre ile saklanacaktır. Ayrıca mevcut tüm sözleşmelerimize buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Kredi Ödemelerimi Nasıl Yapacağım?

Kredinizi kullandıktan sonraki süreçte ödemelerinizi nasıl yapacağınız konusunda detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız.

Gizlilik Kurallarını Nasıl Öğrenebilirim?

Sitemizi şahsi herhangi bir bilgi vermeden ziyaret edebilir, ürünlerimiz ve servislerimiz hakkında bilgi alabilir, kurumsal raporlarımızı okuyabilir, kariyer fırsatları ve diğer katma değeri olan hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Şahsi bilgi verdiğiniz takdirde, (adres, e-posta, telefon, faks, demografik bilgiler veya müşteri numarası gibi) bu bilgiler, sizin haberiniz veya onayınız olmadan ya da yasal yükümlülük altında bulunmadığı sürece diğer firmalara verilmeyecektir. Bu bilgiler, en yüksek güvenlik ve gizlilik standartlarımızla korunacaktır. Bu tür bilgilerin kullanım hakkı BankPozitif'e ait olacak ve bu bilgileri, çeşitli araştırmalarda ve değerlendirmelerde kullanabilecektir.

Gizlilik kurallarıyla ilgili detaylı ve güncel bilgilere ulaşmak için tıklayınız.

Soru ve Sorunlarım için Ne Yapmalıyım?

Ürün ve hizmetlerimize ilişkin tüm soru ve sorunlarınız için bize Mesaj Merkezi’miz üzerinden ulaşabilirsiniz. Mesajlarınız öncelikli olarak yanıtlanacaktır. Talebinizin devam etmesi durumunda, bankamız yanıt tarihini izleyen altmış gün içinde Türkiye Bankalar Birliği nezdindeki Bireysel Müşteri Hakem Heyeti’ne başvurabilirsiniz.



Ürün ve Hizmetler Satıcı Otomasyon Sistemi
Site YükleniyorYükleniyor...
Masaüstü Görünüm İçin Tıklayın Mobile Görünüm İçin Tıklayın