Site Yükleniyor
Lütfen Bekleyiniz
.
BankPozitif Logo
Şifre İşlemleri

Engelli Müşterilerimize Sunulan Hizmetler

BankPozitif olarak müşterilerimizle aramızdaki engelleri kaldırmak için tüm gücümüzle çalışıyoruz.

Engelli müşterilerimizin Bankacılık hizmetlerimizden daha iyi yararlanmalarını sağlamak amacıyla;

Bankamız, ürün ve hizmetlerini engelli müşterilerinin kullanımına uygun olacak şekilde sunmayı planlamaktadır. Bankamız, hizmetlerini engelli müşterilerimizin kullanımına uygun hale getirerek 5378 sayılı Engelliler Hakkındaki Kanun ve 1 Ocak 2017 tarihinde yürürlüğe giren Bankacılık Hizmetlerinin Erişebilirliğine Dair Yönetmeliğe uygun hale getirmektedir.

Bankamız tüm müşterilerine sunduğu bankacılık hizmetlerine ilişkin sözleşmelerini, engelli müşterilerimizin de aynı hizmetten yararlanabilmeleri için kurumsal web sitemiz www.bankpozitif.com.tr adresinden ses kaydı olarak erişilebilir hale getirmiştir.

Bankamız, tabela, levha ve uyarıların yeterli büyüklükte olması, aydınlatmaların zıt renklerden oluşması, tabelalarda görme engelli müşterilerimiz için kabartmaların kullanılması gibi iyileştirme çalışmalarını da tamamlamıştır.

Müşterilerimize hizmet verdiğimiz www.bankpozitif.com.tr kurumsal web sitesi ilgili yönetmelikte belirlenen standartlara uygun yazı tipi ile sunulmaktadır.

Dileyen engelli müşterilerimize hizmet sözleşmemizi ve daha sonraki bankacılık işlemlerinde ihtiyaç duyabilecekleri farklı belgeleri de Braille alfabesi ile hazırlayarak sunabilmekteyiz.

Engelli müşterilerimize özel yaptığımız bu çalışmalar ve sağlanan hizmetler için Bankamız tarafından hiçbir şekilde ek ücret ve komisyon talep edilmemektedir.

Yazılı iletişim kurmak isteyen işitme engelli müşterilerimiz, www.bankpozitif.com.tr/mesaj merkezi www.bankpozitif.com.tr/mesaj merkezi üzerinden doğrudan Bankamıza ulaşabilmektedir. Diğer tüm engelli müşterilerimiz de görüşmelerini 44 44 365 numaralı telefondan doğrudan müşteri temsilcisi ile güvenli bir şekilde gerçekleştirerek işlemlerini tamamlayabilmektedir.

Aynı zamanda diğer müşterilerimizin kişisel haklarının korunması için hazırlanan bilgi gizliliğine dair bankamız düzenlemeleri, engelli müşterilerimizi de kapsamaktadır.

Bankamız ayrıca, tüm çalışanlarını bilgilendirmek ve engelli müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun hizmet verilebilmek için kurum içi eğitimler sağlamaktadır.

İnternet Bankacılığı gibi kimlik doğrulama gerektiren işlemler için gönderilen SMS mesaj içerikleri görme engelli müşterilerin cep telefonlarındaki okuyucu programlar yardımıyla sesli mesaja dönüştürülebilmektedir.

Bankacılık Hizmetlerinin Erişebilirliğine Dair Yönetmelikte de belirtildiği gibi, 70 yaş ve üstündeki tüm müşterilerimiz de yukarıda belirttiğimiz tüm hizmetlerimizden ayrıcalıklı olarak faydalanabilmektedir.

Bankamız engelli müşterilerimize yönelik hizmetlerinin kapsam ve kalitesini müşterilerimizin istek ve beklentileri doğrultusunda ürün yelpazemiz çerçevesinde geliştirmeyi taahhüt etmektedir.

Bu metni dinlemek için tıklayınız

Ürün ve Hizmetler Sözleşme ve Formlar Engelsiz Bankacılık
Site YükleniyorYükleniyor...
Masaüstü Görünüm İçin Tıklayın Mobile Görünüm İçin Tıklayın